wtorek, 20 sierpnia 2013

Wywiad z...anielcia2000!

Witajcie Milordy! Niestety nie udało Mi się przeprowadzić wywiadu z osobami, które wymieniłam w poprzednim wywiadzie, lecz za to w tym poście wywiad będzie z anielcia2000 ;3 No dobra, miłego czytania ^^

Redakcja: Witaj! Przeprowadzimy z Tobą dzisiaj mały wywiad :) Okey, pierwsze pytanie: Jak masz na imię w realu....? :3

anielcia2000: Na imię  Mam Aniela, ale wszyscy mówią Mi Ala ;3

R:  Ładne i nietypowe imię <3 No dobrze, ile masz latek...? :)

a: Mam 13 lat ;3

R:  A masz jakieś ulubione danie lub napój...?

a: Raczej nie mam ;D

R:  Ulubiony sport...? ^^

a: Siatkówka i piłka ręczna :)

R:  A masz jakieś ulubione zwierzątko? ;*

a: Pieski ^^

R: Ulubiony kolorek...? ;3

a: Błękitny oraz biały ;3

R: No dobrze, na tym chyba kończymy wywiad, do widzenia ;3

a: Papa :)


No dobra, ja też już lecę, papatki ;3

1 komentarz: