poniedziałek, 19 sierpnia 2013

StarCoinsy & Fame - Szybkie zarabianie ;3

Hej! W tej notce, chcę Wam napisać szybkie sposoby na zarabianie StarCoins I Fame w MovieStarPlanet! Miłego czytania :3


Fame:

 

1. Zakup status VIP. 

2. Wymieniaj się grafami. 

3. Wymiieniaj się oglądaniem seków i filmów. 

4. Wymieniaj się dawaniem lovków na pokojach, looks, desing studio, artbookach i.t.p. 

5. Zakręc kołem Fame! (Fame Whelles, możesz go znaleźć w sklepie Diamond). 

6. Zakup Boostera (Także w sklepie Diamond). 

7. Graj w Mini-Gry w pokojach ''Chat''. 

8. Graj w Gry na MSP np. w ''Wybieg dla modelek'', 
''Quiz'' i.t.p 

9. Oceniaj looki i desing studio innych. 

10. Zbieraj Fame w prezentach, które wyskakują Nam 
codziennie w karcie podarunkowej VIP pod twoim kontem. ;3 




StarCoins: 



1. Poproś, by jakaś osoba zakupiła jakąś rzecz z twojego looka, za to dostaniesz SC. 

2. Graj w Mini-Quiz i łap leżące na ziemi SC w pokojach ''Chat''. 

3. Kup VIP'a (Tak, jak w przypadku Fame ;3). 

4. Tak, jak w przypadku Fame wymieniaj się oglądaniem seków i filmów. 

5. Zapraszaj znajomych poprzez e-mail, i pomóż im uzyskać 3 lvl, w nagrodę otrzymasz aż 300 SC! 

6. Wpisz w wyszukiwarkę znajomych osoby takie jak: 
ELDE999, EskaeS, lolkakarolka1, i opiekuj się ich zwierzakami. 

7. Kręć codziennie kołem fortuny (Jeśli masz VIP'a kręć także kołem fortuny VIP) 

8.Zarabiaj do 50 StarCoins za każdym razem kiedy film, który zrobiłeś zgodnie z instrukcją został obejrzany do końca przez aktora po raz pierwszy. Im lepszy film tym więcej StarCoins
. 


Mam nadzieję, że pomogłam, to do kolejnej notki ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz