poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Opisy nie tylko na MSP *.*

Eloszka Ludziska! ;D W tym wpisie podam Wam różne opisiki na MovieStarPlanet, A oto i one...



O MIŁOŚCI

Kochaj i szalej, nie pytaj co dalej, baw się i grzesz, miłością się ciesz!  :)

Ej! No! Przez Ciebie znów wszędzie rysuje serduszka! ;*

Apparently the friendship between a boy and a girl always turns into love! :3

No weź się tak nie gap! Zawstydzasz mnie! <3 

Kocham cię! Tak tak ciebie, no co dalej nie wierzysz? Wyślij prezencik to zobaczysz ;3

Na razie koniec miłości , wspólnej czułości , Mam dość cierpienia więc do widzenia... ;c
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

O VIP'ach


Zamiast tkwić z torbami w sklepie, zostań VIP'em, będzie lepiej! :D

Jestem piękna, jestem VIP, i rymuję tak, jak nikt! ;*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

O ŻYCIU

- Życie to nie bajka, każdy o tym wie. Bajkę można powtórzyć - życia niestety nie...  :(

  W życiu nie ma GAME OVER, jest tylko NEXT LEVEL ;)

Gdy Ci smutno, gdy ci źle, daj mi grafa proszę Cię! <3

- Gdy Ci smutno, gdy Ci źle, weź żyletkę, potnij Się! c;


Jeśli plan ''A'' nie zadziała, nie martw się!Alfabet ma jeszcze 31 innych liter ;D

Jedno słowo, jeden gest, moje życie jest THE BEST!  ;3

- Jedno słowo jeden gest daj mi grafa proszę Cię! <3


JP - Jestem Popularna ;D

Gdy Ci smutno, gdy Ci źle, weź kakauko, napij Się <3 

- Gdy Ci smutno, gdy Ci źle, weź se młotka, stuknij Się!  ;P


- "Ponura i miła,zabawna i zła" - To właśnie jestem Ja

- WCIŚNIJ F12 ABY ODPISAĆ WCIŚNIJ F14 ABY PRZYPOMINAĆ ;)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ŚMIESZNE

 Bo trzeba być twardym... Jak żelki z biedronki ;D

Cześć, mogę Cię zjeść? ;D

Pieniądze nie dają szczęścia, dopiero zakupy :P

 Nie ma opisu - Klawiaturka na urlopie ;D 

- Nie ma opisu - Literki poszły na kawę do sąsiada 

- Z powodu problemów technicznych Koniec Świata odwołany ;D 

- Aby zobaczyć opis - wrzuć monetę ;)

- ...Porwały mnie atomówki i nie wiem kiedy wrócę...  ;P

- Opis awaryjny - W razie potrzeby zbić szybkę młotkiem  xD


-Jeśli widzisz tu opis to coś jest z Tobą nie tak  ;P

- Mała księżniczka w dużym wydaniu, z koroną w praniu ;*

 Waka waka zjedz lizaka 
Baby baby jemy kraby 
best best jesteście the best ;D

Co się tak gapisz? Dymka nigdy nie widziałeś? ;P

- 99% osób, czyta ten tekst z ręką na myszce  xD

- Co teraz robię? Pisze dymka :3 

KURA jeżeli to przeczytałeś, musisz dać mi grafa, a jak nie...To przyjdę do Ciebie wieczorem i ogolę Cię na łyso...! xD
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

O SZKOLE

S.Z.K.O.Ł.A. - Specjalny Zakład Karno-Opiekuńczy Łączący Analfabetów. ;P

 Słońce świeci ptaszek śpiewa a mnie w szkole krew zalewa! xD
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

O JUSTINIE BIEBERZE

- Czy niedziela, czy sobota Justin Bieber to idiota! xD

- Czy pada śnieg, czy pada deszcz, Justin Bieber to jest LESZCZ! xD

- Justin Bieber jak już wiecie, to NAJWIĘKSZY żul na świecie! xD

- Na ustach błyszczyk, na włoskach klej, i już wiemy, że Bieber to Gej xD

- 90% nastolatków dostałoby załamania nerwowego, gdyby Justin Bieber stał na dachu wieżowca, i miał zamiar skoczyć. A pozostała 10 procent nastolatków wzięłoby krzesełko, popcorn i darło się: ''Skacz lamusie''. xD

- Czy to piątek, czy sobota, Justin Bieber to idiota...Myje zęby kabanosem, a popija Domestosem xD

- I like Justyna Bieber xD
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

RÓŻNE 

- A morał z tego taki, że chłopaki to buraki ^^

- Krąży pogłoska że jestem BOSKA! *.* 

- Krąży plotka że jestem SŁODKA! ;*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

No dobra, to na tyle! Do następnej notki ;3




14 komentarzy:

  1. ja chce więcej opisów są super

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszać jestem tymbarkowa34 a Bloog Zajebisty '-'

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne opisy zapraszać jestem DiamondMiss :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne opisy ,naprawdę robią wrażenie na innych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem Adelle 025 zapraszać :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super notka. Zapraszam do mnie mspowanika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stronka. Dawajcie ubrania i różne rzeczy pati łał PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ Z GÓRY DZIĘKUJE:) SUPER STRONKA

    OdpowiedzUsuń
  9. Chcę o JUSTINIE BIEBERZE fajny opis a nie obraźliwy........ Ku#############################################

    OdpowiedzUsuń
  10. Sa boskoZajebiste Teraz mam przez ten opis mam 2000 lovków na statusach Dawaj takich więcej

    OdpowiedzUsuń