sobota, 17 sierpnia 2013

Witajcie Moje Milordy :3

Witajcie! To jest Mój kolejny (Chyba 4 o.O) Blog o stronce MovieStarPlanet.pl <3  Na tym blogu będę wpisywać różne ciekawostki ze świata MSP <3 Mam nadzieję, że blog Wam się spodoba <3 Ok, teraz się przedstawię, Jestem Oliwia, Mam 12 lat, uwielbiam grać w piłkę nożną, siatkówkę...I ogólnie interesuje się sportem ;3 Mój ulubiony kolor to niebieski, fioletowy czarny i zielony <3 Mój ulubiony klub to FC Barcelona oraz Borussia...A teraz troszkę o mojej postaci MSP <3 Mój nick to GoracaCzekolada (Tak, tak śmiej się -,- Ty na pewno masz lepszy -,-) najczęściej chodzę we włoskach na boku i bluzce stworzonej przez moją kol w Desing Studio <333 No dobra, nie mam aż tak dużo czasu dzisiaj, więc lecę...Papateczki Moje Milordy xD                                 

1 komentarz: